Om jag fick välja

Skulle jag få välja vad man skulle läsa i skolan skulle hälften vara So och av det hälften Historia och 40% vara Samhällskunskap. 9% skulle vara Religion och 1% geografi. Då säger jag inte att jag inte gillar geografi för jag typ älskar det, men jag älskar Historia. Geografi är på många sätt både lätt och svårt. Det är superkul och  att läsa om länder och kartor är min absoluta favorit del. Men allt i Historia är kul i Geografi är det bara några få saker som är kul sedan finns det inte så mycket mer.

Den andra hälften skulle det vara bild,(har MVG i det ska inte skryta men en förklaring till varför). Matematik, Engelska för att det är bra att kunna. Sedan får fysik vara med på mitt schema för att det innehåller lite Historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0