Vilka TV serier jag har sett

X Är för vad jag sett, har däremot inte sett klart alla med X.

[x] Gilmore Girls
[x] Greys Anatomy
[] Prison Break
[x] Desperate Housewives
[x] OC
[x] One Tree Hill
[] Vänner
[x] Förhäxad
[] 24
[x] Simpsons
[] Scrubs
[] CSI
[ ] CSI Miami
[ ] CSI New York
[] Jordan Rättsläkare
[] Joey
[] Bones
[] Dawson's Creek
[] Heroes
[] House
[] Brothers and sisters
[] Sex and the City
[x] Navy CIS
[] Lost
[] My name is Earl
[x] Ugly Betty
[x] Smallville
[ ] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[ ] The 4400
[ ] The Office
[] Two and a half men
[] Spin City
[ ] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[x] Baywatch
[] Lilla huset på prärien
[ ] Dallas
[ ] Shark
[] Tredje klotet från solen
[ ] Law and order
[] Våra bästa år
[ ] Våra värsta år
[] Sabrina Tonårshäxan
[] Malcolm - Ett geni i familjen
[] Alla älskar Raymond
[ ] Ghost Whisperer
[] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[] Lizzie McGuire
[] Sunset Beach
[ ] Magnum
[ ] VIP
[ ] Stacked
[ ] Myggan
[ ] Vita huset
[] Advokaterna
[] Ally McBeal
[x] Las Vegas
[] Xena
[] Entourage
[x] Cityakuten
[] Will & Grace
[x] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[] Dharma & Greg
[ ] Fresh Prince in Bel Air
[] Skilda Världar
[] Nanny
[] Tre Kronor
[ ] L-word
[ ] Vita Lögner
[] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[] Hem till gården
[] How I met your mother
[x] That 70's Show
[ ] Alias
[] Seinfield
[x] Glamour
[ ] Huset fullt
[] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home
 
 
0-10 Scout
11-30 Normal blev jag. har sett nitton av dem här serierna och jag är normal. 
31-54 Soffpotatis 
55-69 Nörd   
70-86 Inget liv
 
Min syster blev nörd, hehe. Hur många av dessa serier har du sett, kommentera sedan.

Kommentarer
Postat av: Michaela Magnusson

Gör du bloglovinbyte? :)

2012-08-16 @ 14:37:41
URL: http://michaelam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0