Kaspar i Nudådalen

Är den första Julkalender som jag kommer ihåg att jag gillade, den var inte bäst. Kan även vara så att det var den första eller andra jag såg så jag va som fastklistrad och bara ville se nästa avsnitt. 
Så längtade jag till Jul.
 
Den handlade om:
Atom Rangnar som äger den enda affären i byn, sedan finns det Greger som är anställd.
Det bästa är när Lisa säger att bakpulver är ungefär samma sak som mjöl. 

Sedan fanns det Åke Åman, jag avskyr honom fast han gjorde julkalender bra. Han gjorde även spelet bra. Alla mot Åman.

Kaspar är enligt mig barnslig i alla fall nu i efterhand. Alltid när jag såg va Lisa min favorit.
Kaspar morfar tycker jag är lite läskig nu när jag tittade i efterhand, så han måste varit det då 2001 också.
 
Jag gillade all snö som gjorde byn så mysig och man fick en jul känsla.

Kommentarer
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

boken om kasper utspelar sig vid gesundaberget och sollerön

2012-12-05 @ 15:22:28
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den här kan jag inte ens minnas.

2012-12-06 @ 11:25:16
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0