What

Jag har tittat på de nya buss tabellerna som införs nästa vecka och jag ser att jag kommer behöva gå tjugo minuter varje morgon (förutom fredagar) för att komma i tid till skolan och inte komma några sådär 5 minuter sent varje dag. Sedan på Fredagen kommer jag behöva gå några minuter också för att komma till skolan. 
Det finns inga minutrar på min sida, och no way att jag ska komma till skolan 25 minuter tidigare än vad jag behöver, för att busstabellerna inte kunde var 5 -10 minuter tidigare.
Så här tycker jag.

Men får tänka positivt. Tänk vilken bra träning, men skit vad jag kommer bli röd om kinderna, nu i vinter. Man behöver också ha varma kläder så man inte fyser till is, men när man kommer in i skolan kommer man vara ett element. HAHA, Bästa skämtet om det inte var sant.

Kommentarer
Postat av: Kajsa&Tuva

Såå irriterande.. :/

2012-12-05 @ 22:01:54
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

Förstår dig... Kramar Louise Nosebleed!

2012-12-05 @ 22:40:29
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0