Chill dag

Börjar med att vi inte har någon NO och sätter oss i skolans enda soffa och läser eller gör annat vettigt. Sedan hade vi svenska och den gick la okej, fick skrivit lite, vi ska nämligen skriva noveller som alla andra gör eller gjort. Sedan blev det matte och då repeterade jag kapitel 5 och typ slappade lite, alla andra i min klass är lite efter i boken. (Förutom de som redan gjort klart boken och är på gymnasie matte, nördar.) Inget till ni som går i 9 och pluggat klart den boken. De här personerna gör inget annat en att plugga när de slutat skolan och kommer hem. Nu ska jag inte sitta här och rabbla upp mer om min skoldag, för det är inget intressant, lektionerna är som dem brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0