Kemi lektion i 7:an

Tänkte bara berätta om min annorlunda lite farliga kemi lektion i 7:an.

Vi skulle bara värma T-röd på kemi lektionen då. Jag börjar kommentera att det kokar och så. Vad vi ska göra när det kokar. Helt plötsligt kokade T-röden över och det började brinna på bänken. Jag skyndade mig bort till närmaste labbgrupp. En annan satte sig under bordet som stod bakom. Den tredje bakade bakåt och försökte få min lärares kontakt. Samtidigt som vi alla skrek.
Men min gamla lärare är så cool. Så hon går långsamt fram och typ stannar upp och tittar på det sedan släcker hon ut det genom att blåsa ut det.
Efter det härmade vi henne. Sedan en dag på öppet hus skulle några visa hur en NO lektion går till, De gjorde precis som henne och den dagen. Hela klassen typ skrattade.

OBS: (Om ni inte förstod var det min labbgrupp som gjorde så att det började brinna.) Sedan dess har jag inte gillat labbar. Allt gick bra tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0