Några spelare i Frölunda Indians

Joel Lundqvist. Även lagkapten. Han fyller år den 2 mars är född i Åre. 30 år gammal. Han har en tvillingbror som är bland de 5 bästa målvkterna i världen om inte bästa. New york Rangers målvakt även kallad Henrik Lundqvist. Joel är den första i NHL som någonsin behövt möta sin bror i mål. Har varit med och vunnit 2 SM- guld för Frölunda.

Tror att jag har båda tvillingbrödernas autografer, om vi inte slängt de 10 år gamla tröjorna.


Jari Tolsa.
Även kallad Tolsa. Han är 30 år och född 20 april. Måste bara säga min bror har stått bredvid Tolsa även suttit i samma bil som han. Även han borde jag ha en autograf utav någonstans. Har varit med och vunnit 2 SM- guld för Frölunda.
(Har ingen bild)

Magnus Kahnberg. Är 32 år gammal född 25 februari från Mölndal. Allt är typ likadant som de ovanför. Fick en hjärnskakning i höstas. Men han verkar må bra nu.
Alla spelar i Dragskedjan som den kallas.


Frederik Andersen.
Målvakten i Frölunda. Är från Danmark. Mer vet jag inte.


Världens tråkigaste inlägg. Men jag har sagt att ni ska få veta så mycket jag kan om Frölunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0