Oj det blev tio inlägg

Det är mycket men jag måste ju dela med mig från vad jag gillar och tycker e snyggt. Plus bilden där jag visar min fake läppar. JAja god natt så hörs vi mer imorgon. Blä trök dag. Min pappa frågade om jag ville segla haha daaa,eh nej. Sedan började jag tänka alla mina saker är här hemma båten roder och sådant. Kul. Kan inte segla då orkar inte lasta båten. Men ska ändå dit i morgon och försöka verka smart och svara rätt på teori frågorna. Annars förstör man för resten av seglargruppen som vill åka go-kart på JSM. Sedan äta middag vid fem.
-
Jag verkar väldigt negativ nu. Men jag gillar inte att segla och gör det mest för kompisarna. Jag avskyr när man går upp super tidigt och sedan är helt död när man kommer hem. Tror mig ibland funderar jag på att skippa att duscha så trött är man. Prova att segla E-jolle i 13-15 s/m. Då är man pappa ta båten jag går och sätter mig i bilen, oh just det jag behöver bilnyckel. Men så trött blir man inte på träningarna bara tävlingarna. Senast var efter sommarlovet en helg då. Det blåste som bara den och jag kom knappt fram.
-
Oj det blev 11 inlägg tror det är rekord. Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0