Har fått samma fråga från olika

Varför heter min blogg SpyStina?

Jo för att jag gillade det såklart. Men jag heter egentligen Kajsa men jag hatar det namnet eller jag gillar det i alla fall inte. Tycker inte det passar på mig och det är typiskt svenskt. Så jag tog en del av mitt andra namn och satte ihop det med Spy. Mitt namn kan tolkas på två sätt beroende på språk. Jag uppfattar mitt blogg namn både som svenska spy och engelska spy. Men jag är inte spy på något sätt/språk.


(Jag blir irriterad när några från Tyskland stavade mitt namn Kasja visst det är två bokstäver som sitter fel men jag stör mig på det).




Kommentarer
Postat av: Vendela

heey! åhg tack!

bloglovin byte??

2012-05-07 @ 19:55:21
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0