Q & A

Jag fick en fråga som jag tänkte svara på angående A i Pretty Little Liars.
 
Fråga från
Jag vet inte om jag riktigt tror att Ezra är A, varför skulle de bara servera det till oss plötsligt? :/ känns som om detta bara är ännu en mindfuck!

Det kan vara något "mindfuck" med det hela, men hur visste Ezra vart han skulle gå i s04e12, han hittade till As stället och hade liksom full koll på allt. I senaste avsnittet s04e13 hade han ju koll på vart tjejerna var när han kom och hämtade dem. Det var helt klart A som hade förstört däcken och A visste precis vart bilen skulle stå och han visste vart tjejerna skulle vara.
 Bild från google

Jag har en sak till, alltid när de på Facebook undrar, vem tror ni är A, har Ezra varit med, men många har blivit lurade. Producenterna eller vad dem kallas gör en person misstänkt och sedan visar det sig att vi som tittar hade fel, ex. Paige och Ezra, jag trodde det var Paige för att hon var skum. De har då heller aldrig sagt "det här är A", men med Ezra känner jag att man får det bekräftat mer och mer.

Spoilers
Sedan kan "producenterna" inte hålla på allt för länge med falska teorier om vem som är A, då tröttnar folk. Därför tror jag nu att A är Ezra, de har t.o.m. visat att Alison lever och det betyder att dem vill gå vidare med serien.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

En bra serie!

2013-10-31 @ 20:36:10
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0