A och Redcoat teorier

Spoilers finns i detta inlägg för er som inte sett senaste avsnittet av PLL, s04e12.
 
Min teori om att Alison är Redcoat stärktes efter senaste avsnittet när A avslöjade. Att Alison lever är nog ett faktum. Alison är helt enkelt redcoat "och var det tillsammans med Cece i senaste avsnittet" dock tror jag inte att Cece var redcoat men hon kan ha varit utklädd till redcoat som i senaste avsnittet, det har vi ju bevis på.

Att Aria har en stark koppling till A är ett klart JA, dock vet jag inte om hon vet att EzrA är A, men att hon fick reda på att "något kommer hända hennes mamma om mamman inte försvinner", det tror jag Aria har fått reda på från någon anonym person från The A-team. Eller så visste Aria redan från början utav serien om att EzrA är A för att han har sagt det till henne och det är därför hon är den enda som gör shhh i början.
 
Kommer ett till inlägg om EzrA och A, mina tankar om varför EzrA vill hitta Alison o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0