Jag är helt ärlig när jag säger att jag börjar tröttna på blogg.se

Jag vill byta header men nej det är så sjukt att det inte ens funkar när jag försöker och går efter deras steg för steg. Det slutar med att jag inte får någon bild och saker jag ändrat på blir fel. Har gjort en nu header som jag vill byta till men det går inte för att cp blogg.se har gjorts om. 
 
Det finns saker som är bra med blogg.se som att det behöver inte ta år att lägga in en bild, men istället blir designen i side ändrad utan att röra den. Fan vad man blir trött. Fick göra om hela skiten men det tänker jag inte ta mig tid till nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna - mode blogg

Fin design du har.
Kika gärna in på min blogg och tyck till om mitt senaste inköp.
Kram!

2012-08-03 @ 18:54:05
URL: http://johannaekeberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0