OS i badmington även Segling och Rodd

Jag och min syster tittade lite kort på badmington i OS och vi bara, vi kan spela bättre än sådär. Men efter ett litet tag började vi skratta åt deras försök att förlora. Även väldigt kul när publiken buar. Men jag kan ju förstå dem, vi svenskar gjorde ju samma sak fast i Hockey, svenskarna ville spela mot det enklare laget och därför släppte dem in några mål och förlorade matchen. 
I alla fall jag tittar inte på badmington det var bara lite repris.
Istället tycker jag att det är kul att titta på Sveriges framgångar i Rodd och Segling medtanke på att man seglar och kommer från ena halvan seglar familj och andra halvan rodd släkt. Har man träffat några utav OS deltagarna är det roligare att kolla, som typ att någonstans finns det bild bevis på att jag och min kusin sitter på varsin arm på Lassi Karonen, eller att man har haft Daniel Birgmark och Rasmus Myrgren som tränare. Jag har även haft Rasmus Myrgren som coach på en tävling. Oj det blev lite väll långt.
 

Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Hejsan :)
Nu har jag dragit dagens blogg, 4 vinnare. Kika in om du blev en och anmäl dig gärna igen :) ha en bra dag ♥

2012-08-02 @ 10:48:31
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0