Lucia


Bilden blev suddig. Även precis när jag skulle ta den här bilden skulle en framför mig ta en bild,(ni ser telefonen som lyser).

Så här såg det ut i domkyrkan när några treor på skolan hade ett lucia tåg, väldigt dålig bild men, men. Varför har man lucia, det fanns för länge sedan en flicka med blondt hår... osv. Som skulle lysa upp dagen. Så är det något minne för att hon dog, fast jag vet inte om det har med själva lucia dagen.

Det blev en blandning mellan att skriva om lucia och när jag såg ett lucia tåg.
Här kan ni se mitt gäst inlägg som jag gjorde på Nattstads största serieblogg.


Kommentarer
Postat av: Behind The Camera- fotografi

Ja, precis! :)

2012-12-14 @ 23:48:02
URL: http://behindthecamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0