2 Juli

Vaknade klockan 7 och bara skit det låter som att det är någon i huset. Men jag tänkte samtidigt mitt fönster är öppet och det är säker bara någon utanför, "brukar låta utifrån som att det är någon inomhus". Jag vaknade och satt helt rakt upp men jag somnade sedan om. Sedan ringer min syster och säger att glassen snart kommer och då är man uppe snabbt. Det var någon timme senare. Men det som fick mig att bli livrädd var när jag åt min frukost och jag ser någon komma upp för trappan och jag tar upp stolen som jag precis suttit på. Sedan trycker han ner handtaget sedan går han. Jag var beredd på att byta stol och ta den lättare stolen. Jag blev så rädd att jag ringde min morsa. Glad att min bror och hans kompis kommer sova här i natt. Men nu är dem och hälsar på brorsans kompis.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

men usch läskigt :O

2012-07-12 @ 12:54:09
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0