25 Juli

Idag har jag seglat i två timmar. Det gick ganska bra. Det var lite små kul när en liten träbåt har lite annorlunda resenärer med sig, som två getter. Det såg så kul ut, dom här getterna trängdes och gick några småsteg. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få träffa på getter idag när jag var ute och seglade, det blev en liten överaskning. Sedan så har min dag varit rätt så händelse lös, jobbade några timmar nu på kvällen.
 
Jag har lite dålig uppdatering och det är bara nu på kvällen som jag kan uppdatera, så även om det är tråkigt att läsa vad jag gjort på dagarna och inte veta direkt, så kan jag inte göra något åt det. Försöker uppdatera så gott jag kan.
Det har i alla fall varit fint väder idag, stort plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0