26 Juli

Idag har min bror fyllt år, så på eftermiddagen kom några släktingar hit och grattade honom, åt mat, haha jag blev så proppmätt så jag mådde skit. På dagen var jag ute på havet och solade, hjälpte till lite att fisk. Fast det var bara då min pappa behövde ta hand om den sprattlande fisken som gjorde min pappa och morfar blött, men det blev värre när ytterliggare en fisk skulle sprattla så deras ryggar blev röda av blod. Varje gång jag såg en fisk skrek jag till värsta tjej skriken. 
Jag och min syster som ser lite halvkorkade ut. Ja nu har jag fått min Revenge, min syster hade en bra bild på henne och jag såg sjuk ut på den bilden så här får jag se okej ut och hon lite sjuk.

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Haha kan lätt bli så att man äter så mycket att man blir proppmätt :D

2012-08-14 @ 14:26:46
URL: http://motdromhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0