Igår tog jag mig en powerrun/powerwalk

Första halvan sprang jag (joggade i uppförsbackarna). Jag är inte tillräkligt vältränad för att springa så mycket. Andra halvan gick jag med Ipoden i handen och gick fort, så härligt. Sedan så vägde jag mindre efteråt än vad jag vägde på morgonen. Så jag fick ta mig en glass precis som jag lovat mig själv om jag vägde ungefär 0.7 kilo (under 74 kg) mindre än innan. vägde nämligen 75. Har gått upp 3 kilo underbara 2 veckor hehe. Inte bra. Det är samma för idag väger jag under 73 kilo får jag ta mig en glasskula. Men jag vägde ju inte under 74 kg efter middagen och glassen. Men who cares, jag vägde mindre när jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0