Veckans planer

Ska jobba som förra veckan. Från 11 till 17 i min systers glasskiosk, sedan blir jag ledig. Eller jag lär få jobba för min syster när hon inte orkar eller liknande. Men nästa vecka blir min syster ledig och kan ta de mesta timmarna i affären. Vi har även en inredningsbod där vi säljer massa prylar. Kuddar, gardiner, porslin och glas. Här kan ni läsa senaste update för bodarna.
Bild från gårdagen. Som sagt jag vet att bilderna är tagna tvärtom men oteknisk som jag är vet jag inte hur man får över bilderna från min mobil till min dator eller så är jag så lat att jag inte orkar prova min syrras råd.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Så kul att jobba vid glassar:D får du äta också?

2012-07-09 @ 11:14:28
URL: http://lienes.blogg.se
Postat av: sofie

allt bra med dig ? :)

Svar: allt är bra, sj?
thetimeoflove.blogg.se

2012-07-09 @ 11:46:35
URL: http://soofielundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0