God natt

Börjar tidigt i morgon. Känns som att det bara är jag som går i skolan denna vecka men det finns säkert några till som får vänta lite till sitt sommarlov. Jag bryr mig inte hur lång tid det är kvar till sommarlovet, jag är mest sugen på att få veta vilken gymnasie skola jag kommer in på. Har i allafall höjt mig i tre ämnen. Men ibland fynderar jag på vill jag verkligen gå på den skolan. Eller vill jag göra som syrran och brorsan och gå på samma som dem eller bara bryta trenden. Det går fram och tillbaka.
Henne hittar ni här.
Veckans grymmaste Här

Kommentarer
Postat av: Therese

Sjukt fin blogg tjejen! :D

2012-06-10 @ 23:50:00
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0