Mcfly

Oh Yes, One Direction fans det är Mcfly. Tom Fletcher som skrivit I Want till One Direction. Ett av de bästa banden ever. Skrivit många fler och bra låtar än I Want. De says att de ska skriva fler låtar till One Directions nästa skiva.

Ser dem inte snygga ut jo, men dem är också typ 25 år gammla. Det finns mycket skvaller om Mcfly. Harry är trummisen i bandet. Vad jag har hört har han spelat trummor i Busteds musik video Crashed The Wedding. Danny har dejat två Miss England och jag tror att han dejtar en av dem nu. Dougie var ihop med Frankie Sandford från Saturdays. Tom han är gift med Giovanna. Här får ni en av deras bästa låtar enligt mig.

Det här bandet är med i Guinness World Records Book 2006, för att vara det yngsta bandet eller yngsta medlem, i något jag inte kommer ihåg. Men kan ha varit att komma ett på en lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0