Vad ska jag göra idag

Jag ska åka iväg och träffa mina seglar kompisar, som ska segla idag, inte jag. När de seglat klart så ska vi göra något teoriprov, för att våra tränare har börjat en tävling med oss. Som jag inte gillar. Det är att vi ska fler rätt i medelvärdet än föräldrarna och jag är sämst på sånt och då får vi i gruppen ett poäng. Sedan ska vi vara på träningen mer än 80%. Så jag tänker nördgå på träningen så mycket jag kan i början och sedan bara vara med på max en träning i veckan för att visa dem hur dålig deras ide var. Priset är att vi får åka go-kart på JSM och det hatar jag. 

Men sålänge vi får ett poäng slipper vi baka för våra tränare. Det är bara så sjukt för att det är roligast att baka. Får vi ett poäng bara ska tränarna baka åt oss och då blir man bara fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0