Svar på frågestund

Har du någon kille? 
Nej.

Vilken roll har du i din nya klass? typ den roliga, utstötta, plugghästen eller någon annan? 
Jag är nog inte den som skulle kallas plugghäst i min klass framför allt inte på min skola, åh nej. Jag är inget av de förslag, jag är liksom normal hänger med mina kompisar.

Var hittar du inspiration till dina blogginlägg?
Lite blandat, jag kan komma på ett tema, såsom Bloggens julkalender som börjar i år, så gör jag jul inlägg, sedan hittar jag ibland något på weheartit så gör jag något kul som jag skriver och gör till ett blogginlägg. Eller så bara skriver jag om vad jag gjort den dagen.

Gör du din design själv? 
Japp

Favorit låt?
 
Svårt att säga men jag gillar Mcflys nya låt "Love is Easy"
Men jag gillar också One Direction låt, "WMBY"

Vad har du för mobil?
Iphone 4

Vilken skola är det du går på? Är den bra? Är klassen bra/lärarna?

Första svarar jag inte på, men skolan är bra, klassen är bra och lärarna är bra.

Kommentarer
Postat av: Tyra

Ska du ha text i headern jämt? 😏

2012-11-16 @ 20:37:42
URL: http://tyyra.blogg.se
Postat av: fotoquie.blogg.se

Hur är iPhonen? Funderar på en sån :)

2012-11-16 @ 23:07:02
URL: http://fotoquie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0