Godnatt

Jag har försökt plugga tyska glosor idag men, jag har svårt att lära mig när glosorna står på datorn, för går man in på datorn tittar man automatiskt på något annat. Så då gjorde jag som min tyska lärare sa att man kunde göra, leta upp orden i boken, vilken bok, tyska boken jo det har jag försökt med, kan du säga vart man kan hitta orden då, sida t. ex. Jag hatar tyska och det blir inte bättre när jag inte kan plugga på bussen till skolan i morgon för att man inte hittar orden, måste typ ta med datorn.
 
Jag hatar när man ska kolla upp läxan på datorn, vem fan gör det. Han skriver inte läxan i skolan då måste man gå in på datorn och leta upp, sedan lära sig alla ord och några meningar och detta ska jag göra till imorgon. När jag ville ha orden i min bok som jag tänkt hela tiden. Men nu går inte det. Inte konstigt att man hatar tyska när man inte tycker läraren är bra. Sedan det blir ju inte bättre när man inte kan hitta meningar som man kan utgå ifrån, bryr mig fan inte om hur det går i morgon på läxförhöret.
 
Ledsen för det här, är bara jävligt sur. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen till den moderna skolan, så funkade det även på min tid. Vill du inte ha det så kan du välja en kommunal skola gumman :)Problemet är att du inte gillar förändringar ;)

2012-09-21 @ 10:07:22
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
Postat av: Anonym

sv. Roligt. Gör inte mycket, mår inte helt okej.

2012-09-21 @ 14:12:15
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

jag klarar inte av att lära mig glosor :O

2012-09-21 @ 14:54:59
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0