1 April

Idag är det första april och idag har jag kommit fram till att denna blogg ska bli en plugg blogg. Tänkte skriva korta sammanfattningar av det jag läser. Smarta tips i olika ämnen för att man ska komma ihåg och lära sig olika saker.

Första tipset som min engelska lärare nämner är att skriva ett ord tio gånger, för repetion är det viktigaste.
Man kan även dra något viktigt från en text och repetera det tio gånger.

Jag ska även skriva min fakta om varje månad, och den kan komma någon gång varje månad. Faktan är hur jag ser på månaden som att April är min månad för att jag fyller år då.

Fakta om April:
April brukar jag kalla min månad.
Vanligt inträffar påsk (men även i Mars som i år).

Kommentarer
Postat av: MOAA

TREVLIG HELG :)

2013-04-05 @ 20:20:14
URL: http://www.aamelasmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0