Marstrand

Jag var två dagar ute på Marstrand, det var ett seglar läger, så vi hade två pass varje dag plus fys, men ändå får man se denna fina ö. Det hela börjar när man tar färjan över, och man ser den fina fästningen på toppen (har ätit middag där upp, kan inte minnas helt men jag tyckte nog det var ganska varmt, i alla fall jag brukar tycka att det är varmt). Vid varje lunch och middag skulle vi gå till båtellet och äta, otroligt god mat och fin utsikt. 
Lite kallt var det men det funkade (när bilden togs).

Man han med att se mycket av ön även om man var otroligt trött och flåsade när man kom upp på land. Jag hade också klätt mig otroligt varmt för att inte frysa och när man kommer upp på land är enda tanken öppna torrdräkten jag dör av värme, samtidigt så frös man om fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0