Hart of Dixie

Jag vet inte vart jag ska börja, säsong 3 av Hart of Dixie får en att skratta så mycket att det gör ont i halsen.
Bild från google

Jag har nu sett två avsnitt av säsong tre och serien är bara så bra. Har ni inte sett Hart of Dixie är det bara att sätta igång, ni har ett helt lov att se ikapp den.

Spoiler säsong 1 och 2
Jag älskar helt klart Zoe och Wade (Zade), ni som inte vet vilka det är ni får helt enkelt ta och se serien.
Sedan om det är någon som inte förstår varför Zoe och Wade är menade för varandra, ja då får ni se om serien.

Spoiler säsong 3
Jag tycker det är så fantastiskt så som säsong 3 börjar, när Wade blir avundsjuk på Zoe för att hon har pojkvän och Wade och Lemon blir ihop (fake ihop).
Sedan blir det kaos när Lemon inte vill vara ihop med Wade utan en annan kille (jag pratar inte om "meatball") sedan kommer "meatball" och förstör Lemon och Wades fake förhållande och som jag sa det blir lite kaos. I alla fall jag kan inte sluta skratta, serien är så sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0