26 Sep

Jo tänkte ta tag lite i mitt bloggande, hehe skämtade. Idag har det varit en vanlig torsdag som börjar lite stressigt och slutar på ett lugnt sätt. Jo stressade lite på morgonen, gick upp sent (sovmorgon), tog en längre frukost sedan skulle jag göra mig iordning och då blev det lite stressigt.

Tänkte nämna lite vad jag gjorde på tyskalektionen idag, den var nämligen lite annorlunda. Vi pratade och kom på frågor om tyskavalet, sedan ringde läraren upp en journalist som bor i Berlin och ställde några utav våra frågor. Det var ganska roligt, det roligaste var nog vår lärare som var nervös.

Jag behöver dock säga tack och lov för att denna dag är över, skoldagen slutade med ett grammatikprov i svenska, hoppas jag får många rätt. Jag behöver till skillnad från många andra i min klass kunna en del utav det som kom på provet, ex. hur man tar ut satsdelar, det behöver man verkligen i tyskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0