JSM

Jo jag hade inte förväntat mig något mega grymt resultat, så är ändå nöjd med mitt resultat 11 totalt men om man utgår ifrån att några var amerikanare, men seglade för en svenska klubb och det var även med en från Finland och Schweiz, så är 7 på JSM helt okej. 
Jag har bara suttit i båten sådär 4 ggr innan JSM och förra året seglade jag betydligt mer, då tränade jag typ 1 gång i veckan och resultat på förra JSM var en fjärde plats.
 
I alla fall det var en rolig tävling och jag träffade många utav mina seglarvänner. Det var två dagar utan vind så det blev mycket tid både på vattnet och på land att umgås med alla.
Här är det ingen vind sista dagen så det blev gött chill på sjön istället. I´m in the center of attention. 
 
1 timme segling säger att man ska ha bränt 428 kalorier (enligt Lifesum), dock stämmer inte det till 100% för att man bränner olika många kalorier beroende på vind och väder. 


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad spännande fin bild

2014-07-12 @ 10:26:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: - J U L I E T T E-

Men öh vad kul! Jag har hela sommaren funderat på att börja segla i klubb, som du då antar jag? Har du några tips du vill dela med dig? :)

2014-08-12 @ 10:22:46
URL: http://juliettems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0