Jag borde plugga

Det är något med lov, att man borde plugga men man är inte på det humöret och har ingen ork, egentligen vill jag plugga men har ingen ork, när det är lov blir man som en softpotatis som drömmer om ett perfekt liv, man vill se perfekt ut inför sommaren, man vill bara göra det man själv vill och gillar.

Själv seglar jag det är kul men jag hatar att det tar så grymt mycket av min tid och att man ska hålla reda på alla saker komma itid till alla träningar och tävlingar. Skulle jag få bestämma skulle jag inte segla men inte för att det är tråkigt det är mer det att jag orkar inte tänka på allt. Om min pappa skulle ta hand om allt som han brukade innan han opererade ryggen skulle jag kanske bli mer peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0