Godmorgon

Okej klockan är 11 och jag har varit vaken ganska länge. Gick upp klockan åtta idag. Har tittat på filmen LOL med Miley Cyrus. Filmen var ganska bra passar bra på morgonen när man ska vakna sig lite.
 
Nu är det sista chansen att vara med i veckans grymmaste blogg, Här
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men det blir nog lite roddmaskins träning. Få se hur långt. Igår blev det 7500m jag måste nog köra nästan lika långt idag, måste vinna över min mamma och jag leder med några tusen meter.

Bjuder på denna bild.

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

HEJ på dig! hoppas du nu hjälper mig med detta

Är finalist och hoppas du rösta på 5an. Sätt att du har röstat i en annan så kanske du vill hjälpa mig nu också!!

5AN. du ska bara tycka på 5 och sen röstar du.
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment

Om du inte gilla dessa kommentarer soorry men du gör en väldigt glad. Tack på förhand. :) <<3

2012-10-14 @ 11:55:08
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0