Då var det höstlov

Jag ska åka till mitt sommarhus och vara där några dagar, sjukt skönt att det finns internet annars skulle jag böna och be om att få stanna hemma. Men detta lovet blir till att chilla och ta vara på den extra timmen som jag missat sen i våras. Fast jag har inte förlorat en timme egentligen, jag har bara tjänat en timme varje år när hösten kommer. Sedan andra halvan av lovet blir till att plugga, plugga och mera plugg. Fast ganska chill plugg med en engelska bok. Det pluggas en massa språk, Tyska, Engelska.
Några olika inlägg jag har.

Vilken julkalender tyckte ni var bäst HÄR
 
Veckans Grymmaste Blogg HÄR
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Nej då, jag följer dig också nu och blev nummer 67 :D Ha en trevlig kväll :D

2012-10-26 @ 18:45:46
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

skönt med höstlov :D

2012-10-26 @ 19:54:12
URL: http://motdromhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du är som jag, lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0